in Varanasi,INDIA 3



I will leave Varanasi soon.
Suddenly unknown Indian old guy came along and gave me full of blessings over and over.
"Be happy, be happy, beeee happy ! "
It was very very powerful,and sweet as well.
He was a bit crazy,but...we don't know which is the crazy in reality.
Which world is real or illusion?
Maybe he lives in the truth.
Yes,he does.

突然知らないインド人のおじいさんがやってきて 
繰り返し私に言いました
"幸せであれ、幸せであれ、幸せであれ"
真っ白なあたまと髭
細い身体にボロボロの服
そして やさしい笑顔
幾度も 幾度も
とても力強いblessingでした

彼は狂っているんだよ
誰かが言いました

でも
狂っているのは
どちらでしょう
彼 なのか 私たち なのか

どちらの世界が 現実 で
どちらの世界が 幻 なのか

私には彼が真実を生きているように想えました

Varanasiの底知れぬパワーを
幾度も感じた今季の滞在でした








コメント

人気の投稿