ガンガのほとり


Indian classic concert by Nao Suzuki at NAO handicraft / ganga moon cafe.
I'm super happy to share this beautiful moment with lovely Japanese girls in Tokyo.
There was Durga at this night,and I was filled with full of love. I think it is the true meaning of living the life. Yes,life is beautiful though it might be difficult sometimes.

4週間にわたる今季のganga moon cafe のさいごの小さなコンサート。
ドゥルガーの愛に満たされた空間、そこにいられることがただ幸せで、みんなの喜びのエネルギーを感じられたことも嬉しくて、あー私やっぱこっち、ときに苦しいことに遭遇したとしても大事に思えることを大事にして生きていくことの意味を思いました。
青い魔法のようなお店を心良く貸してくださった爬虫類両生類研究所8分室のAyako Miyamotoさん、素晴らしい歌声を聴かせてくれたnaoちゃん、いつも最高の写真を撮ってくれるそのちゃん、足を運んでくださった全ての皆様へありがとう。
素敵な夜でしたね。
幸せです。













photos by Sono Aida




コメント

人気の投稿