Ganapathi Homa and Satyanarayan Pooja



Ganapathi Homa and Satyanarayan Pooja with my friendly neighborhood.
Amazing mobile yagna in the house,it was powerful and very very beautiful.
Katha was told in Kannada, so I couldn't understand at all. But sometimes I found some Sanskrit words which I've learned in YogaSutra class, it made me happy.
They are always taking care of me like their own family.I'm grateful for that.



先日 うちの大家さんが行ったガナパティホマとサティヤナラヤナプジャの様子。
持ち運び式ヤグナがやってきて室内で火を焚きました。力強く そして美しいプジャでした。
殆どがカンナダ語でさっぱりだったけれど、ヨガスートラのクラスで学んだサンスクリット語も時々見つけることができてそれを嬉しく思いました。
とてもよいエネルギーのプジャリさん、パンチャアムリタもプラサードも美味しかった!
大家さん一家にはいつも本当にお世話になっています。彼らなしに私のマイソール生活は成り立ちません。
ここでの私の名前はなぜかナノです。
ありがとうございます。


コメント

人気の投稿